Известие

Collapse
No announcement yet.

Това турбо гарет 2256 ли е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Това турбо гарет 2256 ли е?

    Решил съм да тунинговам алфата и малко по малко ще събирам частите. Днес ми попадна това турбо пред очите. Из нета търсих и до колкото разбирам всички 2.4 мотори са с garret 2256v така че предполагам именно това е турбото от обявата?
    Другия ми въпрос е, има ли смиъсл въобще да го взимам, очевадно ще има нужда от рециклиране/ремонт. Чудя се възможно ли е пъ да не може да се съживи и горе долу по колко върви качествения рециклаж?

    Може би тази е по добрия вариант?
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

  • #2
    Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
    Решил съм да тунинговам алфата и малко по малко ще събирам частите. Днес ми попадна това турбо пред очите. Из нета търсих и до колкото разбирам всички 2.4 мотори са с garret 2256v така че предполагам именно това е турбото от обявата?
    Другия ми въпрос е, има ли смиъсл въобще да го взимам, очевадно ще има нужда от рециклиране/ремонт. Чудя се възможно ли е пъ да не може да се съживи и горе долу по колко върви качествения рециклаж?

    Може би тази е по добрия вариант?
    Качествен рециклаж е около 700лв. Наскоро правих на моята турбина - 650лв.

    Comment


    • #3
      Нещо такова и предполагах. Може би не е много удачно да се вземе баш умряло турбо, а е по добре да се вземе такова в (уж) добро състояние. Но пък тогава го има риска да излезе че не е в добро и пак да трябва рециклаж...

      А някаква идея какви са тези "хибридни" турбини които виждам споменати тук там?
      Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
        Нещо такова и предполагах. Може би не е много удачно да се вземе баш умряло турбо, а е по добре да се вземе такова в (уж) добро състояние. Но пък тогава го има риска да излезе че не е в добро и пак да трябва рециклаж...

        А някаква идея какви са тези "хибридни" турбини които виждам споменати тук там?
        Посочи ми линк за да видя

        Comment


        • #5
          В най първия пост на темата има линк и към 2те турбини (подчертания текст). А ако говориш за хибридните - нямам линк просто съм мяркал тук там термина "хибридно турбо", най вече в alfaowner форума, може би там трябва да попитам.
          Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

          Comment


          • #6
            Първата турбина е от 2.4 136к.с. НЕ е 2256в и не е подходяща за тунинг!

            Втората става!
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #7
              Ясно, мерси. Някакъв сайт гледах където пишеше че всички 2.4 двигатели са с 2256v и от там се заблудих. Ще обмисля 2то турбо.

              А още един въпрос - защо всички турбини (2ра ръка) от едната страна са лъскави, направо като нови, а от другата са някакви супер ръждиви?
              Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

              Comment


              • #8
                Топлата част е нормално да ръждясва от горещината, по същият начин, както и изпускателният колектор ръждясва.


                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
                  Ясно, мерси. Някакъв сайт гледах където пишеше че всички 2.4 двигатели са с 2256v и от там се заблудих. Ще обмисля 2то турбо.

                  А още един въпрос - защо всички турбини (2ра ръка) от едната страна са лъскави, направо като нови, а от другата са някакви супер ръждиви?
                  Една турбина 2-ра ръка върви по 350 - 400лв. Поне на мен толкова ми искаха тук. А самата тя не се знае дали и кога ще се сдуха и отново отиваш на ремонт. Затова аз дадох 650лв. и турбината ми е като нова. Жалко, че не я снимах

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
                    Ясно, мерси. Някакъв сайт гледах където пишеше че всички 2.4 двигатели са с 2256v и от там се заблудих. Ще обмисля 2то турбо.

                    А още един въпрос - защо всички турбини (2ра ръка) от едната страна са лъскави, направо като нови, а от другата са някакви супер ръждиви?
                    Тази първата, която си дал е VNT25 и не е 2256, както вече ти каза колегата.
                    Причината за ръждата е, че компресорната част се изработва от алуминиеви сплави, а турбинната част се изработва от чугун. Чугуна си ръждясва стабилно, но това не трябва да те притеснява по принцип.

                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Една турбина 2-ра ръка върви по 350 - 400лв. Поне на мен толкова ми искаха тук. А самата тя не се знае дали и кога ще се сдуха и отново отиваш на ремонт. Затова аз дадох 650лв. и турбината ми е като нова. Жалко, че не я снимах
                    Технически инвалиде-каръко, никой не те пита ти колко пари и за какво си дал. Вземи отговори поне на един от въпросите, които бяха зададени.
                    Ама тук е трудно да напишеш:
                    1. От къде си?
                    2. Звънни ми.
                    3. Обади се на Коко.

                    Ама е и много технически инвалидно-каръшко да не може да различиш 25-ца от 2256, ама си пръв в даването на "акъл", за жалост на потребителите.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #11
                      Ок, говорих с човека за второто турбо (рециклираното). Свалено е от BMW E39 2.5 или 3.0 двигател. Сериозно обмислям да го взема но преди това искам да попитам дали има шанс да не стане на моята кола?

                      Поразчетох се из нета и ми изглежда че не би трябвало да е проблем, но все пак да попитам.

                      Едит: реших че ще търся GTB2260V така че това отпада. Мерси на всички за отговорите.
                      Last edited by xen0s; d.m.y г., 15:22.
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
                        Ок, говорих с човека за второто турбо (рециклираното). Свалено е от BMW E39 2.5 или 3.0 двигател. Сериозно обмислям да го взема но преди това искам да попитам дали има шанс да не стане на моята кола?

                        Поразчетох се из нета и ми изглежда че не би трябвало да е проблем, но все пак да попитам.

                        Едит: реших че ще търся GTB2260V така че това отпада. Мерси на всички за отговорите.
                        За да сложиш 2260GTB ти е необходима предварителна подготовка, кулер, колектор, генерация, усилен съединител, тия неща свършил ли си ги ?
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #13
                          Имам намерение на веднъж да ги направя като цяло. Или малко по малко, започвайки със генерация примерно. Писах за турбото защото просто видях обявите и цената ми се стори добра. Тка де, може и да ги отложа за на ранна пролет модовете, защото така и така сезона за по духовито каране си отива. Докато направя всичко и то ще дойде зима.

                          Иначе само за колектор не знаех че ще ми трябва - мислех че може да се ползва нормалния. Дурогото което умувам е че това турбо се слага на доста големи и мощни двигатели и не съм сигурен дали ми трябва чак такова. 200-220 коня на колелата ще са ми пре достатъчни, даже може би 200 ще си е най добре, предвид че колата е "ежедневка". Може би трябва да помисля за някоя от по малките GTB турбини. Ако имате предложения и съвети - целият съм в слух (и очи).
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
                            Имам намерение на веднъж да ги направя като цяло. Или малко по малко, започвайки със генерация примерно. Писах за турбото защото просто видях обявите и цената ми се стори добра. Тка де, може и да ги отложа за на ранна пролет модовете, защото така и така сезона за по духовито каране си отива. Докато направя всичко и то ще дойде зима.

                            Иначе само за колектор не знаех че ще ми трябва - мислех че може да се ползва нормалния. Дурогото което умувам е че това турбо се слага на доста големи и мощни двигатели и не съм сигурен дали ми трябва чак такова. 200-220 коня на колелата ще са ми пре достатъчни, даже може би 200 ще си е най добре, предвид че колата е "ежедневка". Може би трябва да помисля за някоя от по малките GTB турбини. Ако имате предложения и съвети - целият съм в слух (и очи).
                            За около 200 коня си на 2256 от 5цилиндъра алфа и си свиркаш, генерацията и кулера са задължителни, вероятно и съединителя.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #15
                              Това е супер, че така турбото ще излезе на малко по човечна цена . Иначе съединителя е сменян от предишния собственик преди 3 години и доста малко километри (под 30к), но не знам дали е било с подсилен. На скоро от alfa owner ми предлагаха Stage 1 съединител 2ра ръка но много запазен на доста добра цена и се чудя дали да не го налазя или да заложа на ново подсилено валео.
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                              Comment

                              Working...
                              X